۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا در چهار منطقه و شهرستان این استان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- بهرام مغدانی،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین افتتاح اتاق گفت‌وگو در دبستان دخترانه معینی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح بسته تحول آفرین ( مدرسه کانون تربیتی محله ) بیان کرد: تعامل محلات و مدارس، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و همکاری متقابل مدرسه و محله، کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری مدرسه‌ای و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثر بخش بیرونی در آموزش و پرورش اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

او افزود: بسته تحول آفرین مدرسه کانون تربیتی محله از عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به تایید شورای عالی آموزش و پرورش رسیده و برای اجرا به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است .

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر از مدیران مدارس مجری طرح بسته تحولی( مدرسه کانون تربیتی محله )که فعال بودند و عملکرد رضایت بخشی داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

مغدانی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب،۱۰ اتاق گفت‌وگوی اولیا  در ۴ منطقه و شهرستان بوشهر،دشتستان، دشتی و دلوارافتتاح شده است.

او تاکید کرد: ۲۰ درصد مدارس استان دارای اتاق گفت‌وگوی اولیا هستند که اولیا در این مدارس جلسات ماهانه خود را در اتاق های اختصاصی خودشان برگزار می کنند.

مغدانی در پایان گفت: تکریم از اولیا، تعلق خاطر بیشتر اولیا نسبت به مدرسه فرزند خود و افزایش مشارکت اولیا در تصمیم گیری مدارس را از اهداف مهم راه اندازی اتاق اختصاصی اولیا در مدارس است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.